POZOR: Zavádíme expres zakázkovou výrobu.

Reklamace

Pokud procházíte tuto stránku, máte zřejmě s produktem zakoupeným v našem obchodě nějaký problém. Mrzí nás to. Zákon udává 2 letou reklamační lhůtu. Samozřejmě i u nás můžete závady, které vznikli bez vašeho zavinění reklamovat. 

JAK POSTUPOVAT

1. Zboží vložte do obálky nebo balíčku tak, aby se přepravou k nám nepoškodilo. Nezapomeňte připojit kopii faktury. 

2. Dále přiložte vyplněný formulář pro uplatnění reklamace, který vám byl zaslán v emailu potvrzujícím objednávku. Najít jej můžete také zde. 

3. Balík zašlete na adresu: Veronika Bečvářová, Hradec E216, 33211 Hradec

Ve formuláři pro uplatnění reklamace vyplníte všechny požadované údaje včetně čísla objednávky, které naleznete například na faktuře, a informace o vzniklé vadě.

V případě jakýchkoliv otázek ohledně reklamace nás kontaktujte.

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení