Reklamace

Pokud procházíte tuto stránku, máte zřejmě s produktem zakoupeným v našem obchodě nějaký problém. Mrzí nás to. Zákon udává 2 letou reklamační lhůtu. Samozřejmě i u nás můžete závady, které vznikli bez vašeho zavinění reklamovat. 

JAK POSTUPOVAT

1. Zboží vložte do obálky nebo balíčku tak, aby se přepravou k nám nepoškodilo. Nezapomeňte připojit kopii faktury. 

2. Dále přiložte vyplněný formulář pro uplatnění reklamace, který vám byl zaslán v emailu potvrzujícím objednávku. Najít jej můžete také zde. 

3. Balík zašlete na adresu: Michal Bečvář, Hradec 247, 332 11 Hradec

Ve formuláři pro uplatnění reklamace vyplníte všechny požadované údaje včetně čísla objednávky, které naleznete například na faktuře, a informace o vzniklé vadě.

 

Příloha č. 1 - Formulář pro reklamaci

Adresát:               trops-sport.cz, Michal Bečvář, Hradec 247, 332 11 Hradec

Uplatnění reklamace

Datum uzavření Smlouvy:

 

Jméno a příjmení:

 

Adresa:

 

E-mailová adresa:

 

Zboží, které je reklamováno:

 

Popis vad Zboží:

 

Navrhovaný způsob pro vyřízení reklamace:

 

Zároveň žádám o vystavení potvrzení o uplatnění reklamace s uvedením, kdy jsem toto právo uplatnil, co je obsahem reklamace, jaký způsob vyřízení reklamace požaduji, spolu s uvedením mých kontaktních údajů pro účely poskytnutí informace o vyřízení reklamace.

 

Datum:

Podpis: